Måndag

Vad veckorna går fort. Ännu en ny måndag är här och en ny jobbar vecka.
Jag jobbar 5 dagar den här veckan, ledig onsdag och torsdag, skönt att vara ledig lite i mitten av veckan.

Helgen som var var iaf bra. I fredags var det bara lugnt med hemma mys, i lördags blev det kräftskiva hemma hos Jossa. Jag hade jätte trevligt hemma hos Jossa, men sedan sket jag i krogen. Jag har tröttnat på den så jäkla mycket. Dom senaste gångerna jag har varit ut så har jag blivit helt off, och det beror självklart inte på sällskapet utan för att jag tycker det är så jäkla tråkigt där..
Så nu ska jag inte sätta min fot där på ett tag!
Just nu känner jag mycket hellre för att ha myskvällar.. kanske beror det på det bittra vädret att man blir lite nere och inte är sugen på annat än att krypa ner i soffan under en filt och se en bra film.

Nu måste jag göra mig i ordning för jobbet, 12-19 idag. Hoppas dagen går fort så jag får komma hem igen, förhoppningsvis är mattias här när jag kommer.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sara

helt klart samma här. täcke, kudde, laptopen i knät och en bra film.

2008-08-18 @ 13:16:28
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0