Min torsdag

Efter 8 dagar i sträck av jobb så är jag helt slut.
Men nu så är jag ledig i två dagar, SKÖNT!

Idag ska jag träffa tess och luncha ihop på favorit stället george. Ingenting slår deras kräftstjärtssallad, eller kyckling sweet chili! Mums!

Har även funderingar på om jag ska köpa friskis kort idag eller om jag väntar till efter lönen.
Träningskläder och nya träningsskor ska jag kika på iaf!

Ikväll blir det en visning, eller kanske två. får se!
Jag vill verkligen hitta den rätta lägenheten nu! Ingen av dom vi har sett har varit något för oss.
Jag lär sluta vara så kräsen!



tess och jag cityfesten 2007

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för en trevlig dag gumman! Salladen var super! som vanligt, älskar george!

Du? du kan väl slå en pling när du och matte kikat på lägenheten, jag vill höra:) Puss<3

2008-08-21 @ 17:14:48
URL: http://tessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0