onsdag 13 Augusti

Idag har jag varit ledig,  jätte skönt, men dagen har varit seg.
De ända ljusglimtarna var när hjärtat kom och åt lunch med mig, den gråa stickade västen jag köpte och att jag fått svar från Bjerkéns angående en lägenhet.
Det är en 2a på kyrkogatan, där vid ungdomsmottagningen, precis vid ån. En jätte fin och mysig sekelskiftsbyggnad med mysig innegård. 
Hjärtat och jag ska kika på den i morgon bitti. Får se om det är något vi vill ha.

Ikväll ska jag ha min egen tid.
Ska strax ut och gå en lång promenad och sedan ladda hem lite tjejfilmer som jag ska mysa ned mig med.

Ha en trevlig kväll !


Kommentarer
Postat av: Tess

See ya tomorrow babe! ;)

2008-08-13 @ 21:34:30
URL: http://tessen.blogg.se/
Postat av: Tess

Men detsamma gumman! Kändes skit bra!

Ja jag med, jätte mysigt ju! Vi hörs av i veckan ;) Puss

2008-08-15 @ 15:33:36
URL: http://tessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0