Shopping

Idag när jag jobbade så fick jag ett sånt jäkla shoppingsug..
Så detta fick följa med mig hem idag:



Ett överkast som är grått på ena sidan och lila på den andra.. kommer bli så jäkla snyggt nu till hösten, och speciellt till vår svarta säng sen sen.
Svart/vit/grå randiga bäddset.
Två svarta lyktor.
Handdukar
, både stora och små, i giraff mönster.
Tvålpump och tandborstmugg

På måndag ska jag köpa mer handdukar för då har vi 50% på vår finaste kvalitet, så lär passa på då.

Ikväll blir det parmiddag här hemma.
Mamma&pappa, Jag&Mattias, Richard&Tess
Mys!

Kommentarer
Postat av: Tess

Mysigt gumman!

Gud vilka fina saker, gillade lyktorna skarpt.

Men hallå där, LILL-nära vi komemr ha till varandra då:)

Kanon jöh!

Man blir ju bara så shoppingsugen på inredningsprylar när man ska flytta så det finns inte!



Ja, träna! fy fasen vad skönt!



Puss

2008-08-23 @ 17:16:41
URL: http://tessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0