Tisdag

Har lunch på jobbet nu, egentligen har jag inte alls tid att ha rast. Det är så JÄKLA mycket att göra.
Vi ska göra om hela kampanjytan och säsongstorget, allt ska vara klart i morgon kväll. Det låter säkert inte mycket i era öron men jag tror inte ni fattar hur mycket jobb det är.
Det är verkligen skit kul, det är just det här jag vill hålla på med, dekorera och göra om, förnya!
Men det tar verkligen på kropp och huvud. Är helt mör.

Från en sak till en annan..
Jag är så jäkla taggad på att köpa friskis kort igen och börja träna på riktigt, jag är ju ute och springer några gånger i veckan men det tröttnar jag på så fort.
Jag saknar jympapassen (speciellt intensiven), skivstång och aerobics.
Det har varit lite tunt med träning på sistone eftersom jag jobbar typ jämnt, och jag har alltid stägning så jag är inte hemma förrän halv 8.
Men nu är sommaren slut och vi kommer återgå till de normala schemat så då kommer jag nog ha lite mer tid iaf.
Ååh, träningssuget är på topp!

Nu lär jag göra ett ryck och försöka bli klar med allt ute i butiken!
Tjao!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja men kanon! vi kör igång nästa vecka efter löning!;)

Ska vi hitta på nått imorgon som vi sa?:) Puss<3

2008-08-19 @ 20:39:04
URL: http://tessen.blogg.se/
Postat av: Tess

Torsdag babe! ;) jag jöbber på fredag. Men torsdaq blir great!

2008-08-19 @ 21:58:17
URL: http://tessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0