Torsdag

Idag klockan 08.00 skulle jag vara hos fotdoktorn, så jag var uppe riktigt tidigt idag för att vara ledig.
Sen dess har jag bara legat och myst i sängen och tittat på den underbara filmen "The notebook". Har sett den förut men vissa filmer kan man se flera gånger om. Speciellt den här filmen och "P.S I love you".

Idag har jag inga planer förutom att jag ska till stan och hämta ut mina nya converse.
Strosar väl runt på stan lite också och se om jag hittar nå kul.

Igår var jag och Mattias ute och flängde runt och kikade på möbler.  Vi beställde ett mat bord i ek och 4 stolar med svart tyg som både är på sisten och ryggstödet.. Jätte snyggt.
Vi beställde även en mörk grå soffa. Tyvärr så är det 6-8 veckors leverans tid, så vi kommer vara utan soffa ett tag, men så får det vara.

Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0