25 December

Gårdagen var jätte mysig, god mat och familj. Fick massor med fint.
Bilen, mycket pengar, en peak tröja, en mjukisdress, underkläder, träningsbh, träningslinnen och saker till lägenheten..
Av M fick jag en "stereo" till min ipod.. en sån sak som man sätter ipoden i så kan man ha den som stereo, 500 kronor på gina, 500 kronor på stadium, armband, underkläder och så ska han bjuda mig på restaurang på lördag kväll.
Tack älskling!!
Av mig fick han nintendo wii, vilket han blev jätte glad för.

Imorse var jag, mamma och pappa ut på en hurtpromenad på 65 min. Jag hinner inte med mamma och pappa.. dom går så jäkla fort.
Efter gick vi över till mormor och åt middag.

Nu håller jag på och gör mig iordning, blir inflyttningsfest hos Tess ikväll med lite brudar. Får se vart kvällen slutar någonstans.

I morgon är det jobb 10-18 som gäller, sen har jag och M bjudit över mamma och pappa och Emmy på tacos här hemma.

Ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0