saknad...

Idag har jag umgåtts med min familj, vi har varit på lager 157 och kupolen.
Fick med mig en träningströja och en kuvertväska med mig hem..

Just  nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sätta igång en film så att jag somnar lättare..
Jag saknar M så det gör ont.. jag saknar alltid honom när han är borta, men nu är det värre än värst..
Efter 5 år (5 år i april) tillsammans så är jag lika kär, om inte mer!

I morgon kommer jag ha fullt upp.
Morgonen och dagen kommer spenderas hemma hos Sofie..
Först ska vi basta och laga lunch tsm, sedan börja fixa oss och sedan kommer det lite fler damer, bland annat Tessen och David.
Sedan blir det taxi ut till Engeltofta där det nya året ska firas med massa vänner.

Jag hoppas och tror att det kommer bli en lyckad kväll..
Dock hade den varit fulländad om M varit med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0