27 och vita tulpaner

Fick  med mig ett par nya jeans hem idag, en slags baggy byxa. Lite slapp i rumpen och tajt nere vid foten.
Var lite kul när jag provade dom. Tog först min vanliga storlek som jag alltid har på byxor, 29, men dom var alldeles för stora så hämtade ett par 28:or men även dom var förstora (!?!?!) väldigt knepigt tyckte jag. Men jag gick och hämtade ett par 27:or (!!!) och jag kom i dom! dom satt perfekt. Hmm.. det var väl så att storlekarna var väldigt stora i den här modellen, men jag tänker tro på att jag har blivit lite smalare och tänker glädjas åt att jag kom i ett par 27:or :)
Tog åt mig en snygg svart/rosa rutig sjal också.
Inann jag åkte hem gick och och köpte mammas älsklingsblommor, vita tulpaner, som hon blev väldigt glad över.

Nu blir det slappt tills jag ska åka in och köra skivstång 17.00.
Efter det kommer hjärtat och hämtar mig så ska vi hyra film och köpa nå gott.

Ha en trevlig Alla ♥ Dag!



Kommentarer
Postat av: karro

Tack, hoppas ni får en bra kväll tillsammans:)

2008-02-14 @ 16:44:30
URL: http://karroh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0