Arbetstider..

Det blev en härlig runda! Var riktigt skönt väder att springa i trots att jag klagade i det förra inlägget.

Ska alldeles strax åka iväg till jobbet, jobbar 14-19 idag med.
Har lite delade meningar om mina arbetstider faktiskt.. jobbar alltid stägning, vilket är skönt men ändå segt när jag inte är hemma förrän efter 20 varenda kväll pga att jag är tvungen att åka buss då min kära mor har bilen.
Jag längtar tills mamma blir frisk så hon kan börja cykla varje dag igen så jag kan ta bilen :)
Det är väldigt skönt att börja runt 12-14 varje gång eftersom jag inte är en morgonmänniska + att jag hinner träna innan jobbet och då blir man dubbelt så pigg.
Men samtidigt som jag gillar mina tider så skulle jag mycket hellre börja tidigt och sluta tidigt.

Nej, nu lär jag pysa.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Nee. När jag gick på aerobics2 första gången denna termin så hängde jag med genom hela passet, även fast det var andra steg satte säga. Men du gick väl mycke förra terminen på 2an? Så du hänger lätt med! :) 1an har jag icke gått på så vet tyvärr inte.. :) Krams

2008-02-26 @ 19:10:05
URL: http://jennaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0