Lördag

Sitter på jobbet nu och äter en räk bomb som min snälla chef har köpt för att vi skulle kunna gotta oss lite nu i helgen. Riktigt gott!

Efter jobbet ska jag till köpis en sväng och kika lite sen hem till mattes pappa som jag inte har varit hos på 4 månader ungefär. Trivs inte där helt enkelt. Men idag ska vi göra ett nytt försök har vi sagt. Eva-Lotta och Janne har bjudit mig dit på tre rätters middag med vin och cider. Nu ska jag försöka ha ett öppet sinne och ge det här en chans!



Tack för dina fina ord gumman, du betyder jätte mycket för mig med.
Och jag vet att du klarar dig igenom det här, du är stark!
Du kommer bli en stjärna en dag!
Sofie, du är guld värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0