Onsdag

Idag är jag ledig!
Har sovit ut idag, det blev inte länge, men jag vaknade av mig själv iaf och då känner man sig utvilad.
Ska gå på stan en stund idag, bara för att fördriva tiden känns det som.
Ikväll blir det ett intensiv pass på fjärran 19.00. Skönt!








Jag har tänkt jätte mycket den senaste tiden, på dig, på oss, på vår vänskap.. som vi inte har längre. Bara tanken på det gör mig jätte ledsen. Jag förstår inte riktigt hur vi har kunnat låtit det hända, eller hur JAG har låtit det hända. Den vänskap vi hade betydde jätte mycket för mig, aldrig haft en vän som du.
Jag vet inte vad jag ska göra ?! Det kanske till och med är meningslöst ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0