Onsdagskväll

Intensiv passet gick kanon, härligt pass. Synd att man inte kan gå på det oftare.
I morgon blir det ett pass 11.30. Sen hade jag också hoppats på att det skulle finnas platser kvar på skivstången 17.00 men det gjorde det icke :/ Tröök.

Annars i morgon ska jag nog ta en tur till köpis.
Måste ha en ny necessär och kanske något snyggt linne till fredag. Blir lite party då med tjejerna. Jihoo!!

Idag skänker jag en massa tankar och kärlek till min mamma och till min mormor, som inte mår bra.
Usch vad jobbigt det är när någon som står en jätte nära inte mår bra, då mår inte jag bra!
Krya på er!

Nu blir det gröt och titta på roomservice och sen Grey´s såklart!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0