Träning..

Usch vad jag hatar att vara ute och gå när det är vinter. Det är slaskigt, kallt så man klär på sig alldeles för mycket så man håller på och svettas ihjäl när man har fått upp värmen och det är halt så man måste spänna sig.
Tacka vet jag våren då värmen börjar komma, solen lyser och det är torrt på marken. Då älskar jag att vara ute och gå och springa!

Det är så skönt att jag har kommit igång med träningen och jag känner att jag har blviit mycket piggare av det.
En av anledningarna till att jag började träna var först och främst för att det är så roligt men också för att jag har varit så trött och seg hela hösten och trodde att det berodde på att jag aldrig tränade för att jag jobbade så mycket. Men nu när jag har kommit igång så känner jag att jag blviit mycket piggare och kryare.

Jag tränar inte för att gå ner i vikt. Jag tittar mer på hur kroppen förändras inte hur mycket vikt jag går ner, det är en skit sak för mig. 
Visst jag tränar för att få kroppen i form men mest pga att det är kul och för att jag mår bra av det!

Kommentarer
Postat av: josiee

duktig med träning idag, för mig blir det fest:D

2008-02-01 @ 17:25:30
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: ameli&emelie

det är drf jag med tränar för att man mår bra av det och det är kul! :)

2008-02-01 @ 21:50:13
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Lara

Det är bra med träning!

2008-02-03 @ 16:56:59
URL: http://guucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0