hatarrubriker

Nu har jag nyss gjort klart mitt födelsekort till hjärtat. Blev jätte fint. Gjorde mitt eget kort istället för att köpa ett..älskar att hålla på och pyssla sådär.

Sitter nu och klurar på vad man ska ha på sig på lördag.
För på lördag blir det fest. Jag, Sofie, Tessan och Malp ska vara här hemma hos mig först och käka lite mat och sedan ska vi till bomhus där hjärtat har födelsedagsfest i lokalen. Ska bli så kul! Är redan taggad!
Får nog bli den svarta midjekjolen i siden och något vitt linne. Enkelt men snyggt.


Det sägs att ensam är stark och kanske är det så..
Jag har för min del insett att för mig så gäller två.
Att vi två fått varandra kommer alltid att glädja mig,
så därför vill jag säga JAG ÄLSKAR DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0