Piggare och kryare av träning

Jag är så trött nu för tiden, på kvällarna är jag helt slut fast jag inte har jobbat eller nått.. Så nu har jag bestämt mig för att ta tag i träningen igen, egentligen har jag inte så mycket tid till det men jag ska TA mig tid till det.
När jag tränade i höstas så kände jag mig mycket piggare och friskar än vad jag gör nu.
Så i morse klockan 9 var jag ute och gick och i morgon är jag ledig så då ska jag ut och gå igen och sen åka direkt till stan för att köpa ett friskis&svettis kort igen.
Jag kommer vara ledig ca 3 gånger i veckan, ibland mer och ibland mindre, så dom lediga dagarna ska jag träna.. det är alltid något!

Nu ska jag åka till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0