Slut i fötter och tår

Helt slut i fötterna efter en hel dags jobb + promenad från ica maxi ner till stan.
Sitter nu o slötittar på tv i soffan, inget vettigt att titta på. Efter förra veckans avsnitt av Carolina Gynning så vill jag inte kika på det heller. Jag blev riktigt besviken faktiskt.

I morgon är jag ledig och då är det frisör dags.. har lite ångest över om jag ska klippa mig eller inte :/ får ta det i morgon...
Sedan ska jag kika efter present till hjärtat, har ingen som helst aning om vad jag ska ge. Skulle vilja ge en "upplevelse" typ, eller boka hotell i sthlm en helg och käka ute och sånt, men vi firar 4 år i April och tänkte göra något sådant då så inge kul att göra något sånt nu..
Vill ju ge något personligt, inga kläder som jag brukar.. HJÄLP!!
På kvällen blir det ett medelpass på fjärran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0