Det gör ont...

Det svider när jag blinkar, det svider när jag pratar, det svider när jag rynkar pannan och näsan, det svider när jag rör mig..
DET SVIDER HELA TIDEN OCH ÖVERALLT!
Det hettar, det svetttas och jag är helt död!

( Jag har tillbringat hela dagen på brämmen med matte, hanna och wiberg... dum som man är så vill man bli så brun som möjligt så fort som möjligt och smörjer därför inte in sig. Men skyller på mamma denna gång då hon hade tagit med sig alla solskyddsfaktor till Cypern ;) )

I kväll har jag tillbringat all min tid med hjärtat.
Vi åkte och storhandlade för hela den kommande veckan och sedan grillade vi jätte god mat.

Nu ska vi fortsätta mysa och kika på film.

Kommentarer
Postat av: sofie

nää gumman!! ajsing! Lät inge vidare det där :(

2008-07-27 @ 11:52:55
URL: http://bellaballstav.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe känner igen det där ;) ont ont ont!

shortsen är från HM i början av sommaren =) tack så mycket.

2008-07-27 @ 14:15:46
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0