Fredagkväll

1 timme 15 minuter kvar på dagens jobbpass.
Efter jobbet ska jag ut till köpis och leta efter ett linne till i morgon för då blir det partajj.
Jag, sofie, tessan & malin ska ha våran 20 års fest i morgon :) Vi har hyrt lokal och först är det våra närmaste brudar som kommer och så bjuder vi på mat och leker lekar.. senare kommer resten av alla vi har bjudit.
Jag hade beställt en fin klänning från Nelly till den här festen. Den kom i Tisdags (överlycklig att den hann komma), men så provade jag den och den satt inge bra : / Så nu har jag, som alltid, problem om vad jag ska ha på mig...
Jeans och linne funkar alltid.. enkelt och snyggt.. kan man satsa på skor och acessoarer istället..

Annars ikväll ska jag till lokalen och fixa och dona och så blir det mys med kärleken.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0