Söndags kväll

Idag har jag jobbat, och vilket faktiskt var skönt även fast det var strålande sol.
Det var skönt att vara borta från solen ett tag .. så det röda fick lägga sig lite.. speciellt ansiktet, haha ser ut som en kräfta.
 
När jag kom hem från jobbet var älsklingen redan här och hade grillat hamburgare till oss.. sedan satte jag igång med städning av mitt rum.. nu är det skinande rent.
Nu sitter jag bara och väntar på att han ska komma hem (han var och jobbade en stund medans jag städade). Jag hatar att vara ensam!

I morgon är jag ledig igen, om det blir fint väder blir det sol och bad, annars kanske det kan bli en tripp till Uppsala och kika .. får se. Allt beror på vädret och lust.


Kommentarer
Postat av: sara

din dag ser ut som min :P fast uppsala bytts ut mot stan/köpis. allt beroende på väder

2008-07-27 @ 22:02:25
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0