Onsdag

God morgon!

Usch vad jag sover dåligt när jag får sova själv... men finns inte så mycket att göra åt det när kärleken är 20 mil ifrån mig.

Idag ska jag ta en ur på stan med Sara, shoppa och luncha.
En söt volangkjol och en långklänning står på inköpslistan.

Ikväll hoppas jag att att far är villig till att åka och köpa min födelsedagspresent.
FIck nämligen ett brev där det stod att jag skulle få en laptop men att jag fick välja ut en själv.

"Nu när sommaren som bäst grönskar..
Åk och köp det som du mest önskar..
Och för att det inte ska bli fel sort..
Så får du detta presentkort
Puss och kram från Mamma, Pappa & Emmy"


Pappa är så go med sina rim.. han kör alltid med dom :)

Förresten så hade jag en super bra födelsedag, fick jätte mycket fina presenter.
Men längtar till fredag dä älsklingen ska ge sina.. hans var tydligen försenad så jag får dom inte förrän då.

Nej nu ska jag göra mig klar, sen vidare in mot stan.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: svärmor

ja gumman du ska få vårat sen också så du vet..( present alltså)..kramen svärmor

2008-06-25 @ 11:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0