Studenttider...

Studenttiden är inne för alla 89or nu..
det känns som det var igår jag själv stod där på trappan.
Jag har sagt det flera gånger om och säger det igen, jag skulle lätt gå 3 år till för att få vara med om just den här tiden, studenten, igen! Helt underbart.

Men i år är det älsklingens tur.. (han gick fel linje det första året så han valde att gå om)
Så just nu är jag ute och letar som en galning efter den perfekta studentpresenten, och det är verkligen inte det lättaste.
Men jag tror faktiskt att jag har hittat den.. hoppas jag iaf!

Jag har väntat så länge nu på att han ska ta studenten så att vi äntligen kan flytta ihop!
Vi har väntat för att vi båda två tycker att vi måste ha fast jobb innan vi gör det, för ingen av oss vill leva på den andra.
Och nu är det så att han har fast jobb direkt efter studenten och jag har fast jobb...
..Så nu äntligen! :)
Men vi ska inte ha för bråttom.. det är endå ett ganska stort steg.. och det kommer nog ta sin tid att hitta en lägenhet som vi båda gillar. (jag är rätt kräsen)
Vi har tittat lite, på skoj. Men nu ska vi börja kolla på allvar och åka på visningar och sånt.
Jag bara längtar så mycket tills han och jag har vårat eget!


Kommentarer
Postat av: Sara

så söt så söt.

2008-06-05 @ 17:02:33
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: sara

du måste flytta nu! så när matte är borta kan jag komma och göra dig sällskap! vinkvällar på balkongen :D

2008-06-06 @ 21:41:05
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0