30/6

God förmiddag!
Har inte haft tid för att blogga, och så har jag inget att skriva, men det har jag inte idag heller men tänkte att jag måste uppdatera lite ändå.

Dom senaste dagarna har jag bara jobbat och myst med kärleken.
I fredags firade vi min födelsedag. Vi lagade god mat och hyrde film.
Jag fick ett super fint silver halsband som det stod "Du är mitt allt" på ena sidan och andra sidan stod det "9/4 2004"
och så fick jag ett presenkort hos Vagabond :) Han vet att jag älskar skor!

Nu jobbar jag mån, tis och ons sen åker vi tjejer i väg i 4 dagar.
Som Sara skrev: 6 tjejer i en lite etta, haha. Men jag är skit taggad och jag tror inte att det kan bli annat än bra :)

Nu lär jag återgå till jobbet.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag brörjar bli så taggad att jag inte vet vart jag ska göra av all energi!!

2008-06-30 @ 18:01:30
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Nea

ååh, ni kommer få det hur jäkla kul som helst :) är sjukt avis på er! ha så kuuuul :D

2008-07-01 @ 12:30:06
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0