packning...

Packning är inte min starka sida direkt..
jag packar alltid för mycket grejer.. ska jag vara borta i 3 dagar tar jag alltid med mig 5-10 trosor..etc.
jag måste kunna välja, och det resulterar i att jag har den största packningen jämt.

Men nu när vi ska åka till Sundsvall nästa vecka har jag bestämt mig för att ha klart för mig vad jag ska ha på mig dom dagarna.
Det blir fest 3 dagar så därför ska jag fixa 3 stycken snygga festoufits redan innan jag åker, så jag slipper ta med massa olika kläder som bara tar en massa plats.

Men nu är det som vanligt att ingenting man har i garderoben duger åt en.. därför måste det bli något nytt.
Men har ingen aning om vad.. och ända dagen jag har tid och som jag är ledig på är i morgon.. sen jobbar jag 7 dagar i sträck och sen åker vi...

en stil som jag tycker är skit snygg är denna..
söt volangkjol med ett baslinne.


Kommentarer
Postat av: Sara

Imorgon: Stan stan stan :D saknar dig.

2008-06-24 @ 22:18:58
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: malp.

skulle dö för den högst upp till höger!!!

2008-06-27 @ 01:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0