Älsklingen och jag

Helgen var lugn och mysig..
Började med fredagen då jag jobbade till 19. Älsklingen kom och vi kröp ner i soffan och kikade på så ska det låta, som jag älskar.. Peter Settman, vilken kille! Blev sängen ganska tidigt eftersom jag var trött av jobbdagen.
I lördags blev det jobb 11-16. Hämtade upp älsklingen och vi åkte till köpis och köpte present till mamma.
Sen hemmåt och åt god mat. Kröp även denna gång ner i soffan och bara myste med gotta framför sista delfinalen av mello. Linda Bengtzing var helt klart bäst. Vilken party låt, den kommer gå varm hos mig då!
I söndags jobbade jag 12-16, sen åkte och och älsklingen och köpte max och åkte hem till han och mös.
Har varit en "älsklingen-och-jag" helg. Riktigt mysig.



Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en riktigt trevlig helg!

2008-03-04 @ 10:38:18
URL: http://smurfelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0