lördags kväll

Klockan 18 anlände gästerna.
Alla vi tjejer fick en varsin ros av Patrik eftersom det var nationella kvinnodagen igår, han är rolig den där Patrik :)
det blev jätte god mat och efterrätt.
Sedan lämnade jag dom vuxna och begav mig till Anna, där hon och sara gjorde sig i ordning.
Fick skjuts till Höjersdal där det var fest, några gamla simmarkompisar var där och bror och peter anlände också.
Sång, dans och mycket skratt.
Vid 12 tiden fick vi skjuts till Goya, har haft roligare där.. men kunde inte ha haft trevligare sällskap iaf, som tur var.
Ni gjorde min kväll tjejer!!


  
   
   
    

Kommentarer
Postat av: T

bra att du hade kul gumman, avis jag blir. Så trött på att må så här nu.. men första feberfria dagen idag, litet plus iaf, känner mig piggare.

2008-03-09 @ 16:00:17
URL: http://tessen.blogg.se
Postat av: T

Tack skitkorv:P hitt på nått i veckan tycker jag!?

2008-03-10 @ 12:14:05
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0