20 års fest!

Sitter och pratar med Tessan om våran 20 års fest.
Malin fyller 15 Juni (tror jag) Sofie och Tessan 16 och 17 Juni och jag 21 Juni  så vi tänkte slå våra kloka skallar ihop och fixa en fest!
Det svåra är att hitta en helg som passar alla tjejer, anntingen jobbar man eller så är det något annat på gång.
Men den 12 Juli kunde alla, lite sent efter våra födelsedagar, men bättre sent än aldrig .. right ? ;)
Så nu ska vi hyra en lokal, har en på gång :) så hoppas på den.
Får hoppas nu bara att alla vänner kan den helgen också :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är ledig. Jag kommer! ;)

2008-05-29 @ 08:43:27
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: malp.

klart sara kommer, sara är given :) hon kan ju det där med 20års fester!!!





rätt med 15 juni :D Jag är förstt. ouuuh !

2008-05-29 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0