Morsdag 25 Maj

Gårdagen var urmysig.
Började med jobb till 16, sedan åkte jag till köpis för att köpa morsdag present, blev en peak tröja.
Köpte även ett par sandaler från vagabond till mig själv..gladiator stil.

När jag kom hem var hjärtat mitt redan här, han hade en jätte fin blombukett med sig, rosor och liljor, mina favoriter :)
Sedan åt vi god mat och efterätt och efter det bjöd han mig på bio. Fools gold, helt ok film :)
Han är världens goaste!

Idag ska jag bara jobba, kort dag.12 -16.. hade helst velat vara ledig när det är sånt här fint väder, och följt med hem till mormor och ätit mat.. men man får ju 100% ob idag så man ska inte klaga.

Ha en trevlig morsdag!

Kommentarer
Postat av: tessan

vilken söt grabbis du har! :)

2008-05-25 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0