Party

Igår hade vi fullt upp jag, Sara, Anna och Elin.
På morgonen var jag och Anna till Hemlingby och sprang 4 km. Efter åkte vi direkt till Sara för att hjälpa henne med ballongerna, vi blåste ca 200 sen åkte vi hem och duscha. Efter det åkte vi tillbaka till Sara för att sola och blåsa dom 200 ballongerna som var kvar.
Vid 20.00 åkte vi ner till Goya med alla ballonger och satte fast dom! Blev skit bra! Skönt att vi fick det gjort igår kväll redan.

Idag ska jag ta en sväng på stan med Sofie och Tessan, och så ska jag poppa en massa popcorn som jag har lovat Sara att göra.

Vid 18.00 ska jag befinna mig, färdig och fixad, på Goya. 19.00 anländer Saras släkt och senare alla vänner och bekanta.
Jag ser verkligen fram emot kvällen, ska bi så jäkla kul. Mycket folk, och nästan bara sånna som man känner och även många man inte känner.

GRATTIS GUMMAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0