Solig torsdag

Idag var vi riktiga hurtbullar,  Anna och jag sprang först 2an och sedan 5an medan Sara gick 2an 3 varv :)
Anna och jag tog en tur på stan efteråt.. köpte en gul sjal från h&m, en rikitgt solig och sommarsjal :) + lite trosor.
Min troslåda är överfull för länge sen, men som sagt.. man kan aldrig ha för mycke trosor.

Gick också till Telia för att kolla vad jag skulle göra eftersom mobilen är stulen. Jag fick ett nytt simkort, har samma nummer :) Väldigt skönt. men jag har dock inga nummer kvar.. men det fixar sig. Ska glo igenom Saras, Annas och Mattes mobiler så har jag väl alla som jag behöver sen :)
Så nu har jag min gamla mobil ett tag tills jag vet vilken mobil jag vill ha.. tror jag ska köpa en likadan som jag hade men det kanske kommer in någon snyggare snart :) vem vet..

Nu sitter jag och väntar på hjärtat som är på väg hit, har inte träffats på två dagar eftersom han har varit i ljusdal, men det känns som det var evigheter sen vi sågs!
Längtar efter att få pussa på han!!
Ska bli så skönt och underbart när vi flyttar ihop, som förhoppningsvis blir i sommar :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Tess

det var kul att se dig idag!

2008-05-22 @ 19:31:35
URL: http://tessen.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad skönt det var! Nu är vi igång.. Inte släppa det här!!

2008-05-22 @ 19:48:22
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0