Bad day

Igår var det ingen bra dag..
När jag höll på att bygga om lite på jobbet så ramlar det ner en skylt från taket rakt i mitt friska öga.. AAAAJJ! Min första tanke som alltid när det händer mitt friska öga något, "NEEEJ NU BLIR JAG HELT BLIND". (för er som inte vet så är jag blind på vänster öga).
Så där stod jag och smågrinade för att det gjorde så ont, rööd och tårögd var jag hela dagen..

Efter jobbet åkte jag direkt till station passet, och efter styrkan då det bästa på hela passet skulle börja, nämligen konditionsdelen, så vrickar jag foten... Jag står oftast längst fram, för då kör jag på mer... så där ligger jag på rumpen längst fram i mitten, och alla stirrar.. ååå, pinsamt.
Så jag fick gå därifrån.. haltandes...

Foten är inte alls bra, helt uppsvälld..
jag vet inte hur många fler vrickningar min fot klarar... den har varit med om det måånga, många ggr.
Roligt att jobba idag med en ond fot..
Heja haltaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0