Inredning

Nu är vi i november.. en månad till och sen är det nästan jul..
Julen är min favorit.. det handlar absolut inte om julklapparna, det har jag tröttnat på, utan jag gillar och ge mer än att få.
Men julen är så mysig. Stämningen och känslan är helt underbar..
Jag längtar också efter att få julpynta...
Dom som känner mig vet att jag är väldigt ombytlig av mig.. jag vill redan göra om i lägenheten fast jag nyss gjorde det..
Igår bytte jag gardiner och överkast i sovrummet.. och det lilla gjorde sån förändring. Jag bytte kuddar i soffan, de gröna är väck och nu är det vitt, vitt och vitt som gäller!!
Jag har också beställt nya gardiner från La redoute som jag ska ha i vardagsrummet nu till jul.. vita, med vita medaljonger, riktigt fina.

Jag älskar inredning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0