Min helg

Jag har haft en jätte mysig helg med mycket tid med min familj och jobb.
I fredags var jag med brorsan ett tag och var smakråd när han shoppade loss..
på kvällen hämtade jag syster och så åkte vi och handlade massa godis och frukt till kvällen. Vi lagade tacos, åt fruktspett och massa godis och choklad. Vi kikade på idol, wall-e och sleepover och hade på oss ansiktsmasker. En ritkigt tjejkväll, mysigt!
I lördags jobbade jag 11-18, dagen gick super fort.. Direkt efter åkte jag hem och hämtade upp M och så åkte vi hem till hille och åt god mat med mami, papi, richard, tess och emmy. Vi firade farsdag redan då för bror skulle iväg på söndag.
Papi fick biljetter till idrottsgalan som äger rum i globen 19 januari 2009, av mig och bror. Han blev riktigt glad, det syntes verkligen!
I söndags jobbade jag också, 11-17, och sen åkte jag även denna kväll hem till hille och mös.
Sen åkte jag hem till oss och mös med M istället framför en bra film.

Idag ska jag först ner på stan en sväng och köpa stövlarna jag har lagt undan på scorett och leta efter en pälshalsduk.
Sedan är det jobb som står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vart har du köpt gardinerna du har i vardagsrummet ? : )

väldigt fina !!



Kram Stina

2008-11-10 @ 10:20:37
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Sandra

kicki vart har ni köpt era köksstolar? :)

2008-11-10 @ 20:31:17
Postat av: Anna

Sv: härligt att du är laddad! jag har ingen aning vad jag ska ha, skulle vilja vara lite snygg :P vad ska du ha, bestämt?

Låter som du haft en toppenhelg!

2008-11-11 @ 18:02:36
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0