Party fredag

God morgon och välkommen fredag!
Är uppe i tid nu för att jag ska alldeles strax börja städa här hemma, och sen 10.30 har jag tvättstuga.
Jag gillar att göra sådana här sysslor tidigt så att jag har det gjort och har sen hela dagen framför mig..

Annars idag ska jag ner till systemet och kika efter något att ha på mig ikväll.
Anna fyller 20 år idag, Grattis!! Så det blir lite fest hos henne och sen utgång på Slick, vilket inte var igår..


Och förresten!!!
Jag ska beställa den där klänningen från Asos, så ni som vill beställa tsm hör av er till mig.. så gör vi de så fort som möjligt. Så även om dom kanske inte passar så har vi tid till att leta någon ny blåsa :)

Kommentarer
Postat av: sara

I´m in. Let´s beställa!

2008-11-14 @ 16:17:50
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: tessss

jag är på :D:D

2008-11-14 @ 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0