saknad behövs...

Imorse åkte älsklingen iväg till Åkersberga för att jobba, och han kommer inte hem förrän på fredag.
Jag har inte sovit själv här hemma en enda gång och jag gillar verkligen inte att sova själv heller..
..därför ska Sara sova här med mig dom här två dagarna :)

Men jag saknar redan Mattias.. men det är bra att han åker iväg, för man behöver sakna varandra ibland.
Nu när vi är sambos så är man med varandra varje dag ju så man hinner inte sakna varandra... och det måste man göra ibland känner jag.

Annars så jobbar jag på.. det är mycket mer jobb nu när det börjar bli juletider..
Apropå juletider.. vilket underbart väder vi har! Jag älskar jul och snö.
Och på lördag ska vi julpynta, medans vi lyssnar på julmusik och bakar lussebullar och rocky road.
Mer mys kan det inte bli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0