nyårsblåsa

Varje år har man alltid haft något eller några problem med vart man ska vara på nyår..
Man bestämmer vart man ska vara någon dag innan eller samma dag vart man ska vara och göra.. och så blir det pannkaka av allt.

Men i år blir det andra bullar!
Det finns en toppen tjej som fixar och donar för att det ska hända något här i lilla Gävle.
Sara, hon kan hon!

Men när nyårsplanerna är fixade och klara så dyker det självklart upp ett nytt problem: Klänningen.
Jag vill ha en enkel klänning, helst svart.. Jag vill inte ha någon axelbandslösklänning.. dels för att majoriteten av tjejerna där kommer ha axelbandslös klänning men också för att jag tycker det är obekvämt. Jag kan inte slappna av och dansa loss då.. jag går och drar upp den där jäkla klänningen hela tiden, och hur snyggt är det ?

Den här gillar jag:



Kommentarer
Postat av: Tessen

hojta innan du beställer från asos, jag vill också beställa därifrån. Läskigt , jag har också kollat på den där:P

2008-11-13 @ 13:10:35
URL: http://tessenscorner.blogg.se/
Postat av: tessan

hej kicko! :) duu jag har oxå hittat en kläning

från asos kan inte du säga till när du ska skicka efter så kan vi gö de tsm, blire billigare :) pussi

2008-11-13 @ 15:02:42
Postat av: kicki

Hej tessan ! :)

Ja, tessen ville också att jag skulle säga till.. men ju fler vi är desto bättre ju :)

Vad är det för klänning du vill ha då ? :)

2008-11-13 @ 15:24:54
URL: http://kicki88.blogg.se/
Postat av: sara

du är för under gumman!

2008-11-13 @ 16:45:14
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Josephíne

gah. vi har kollat på samma klänning... haha.

2008-11-13 @ 20:33:08
URL: http://jossposs.blogg.se/
Postat av: ...

Jag har den där i grått.. :D

2008-11-13 @ 22:35:08
Postat av: Anonym

Jättesnygg men jag skulle nog känna mig fet i den :P

2008-11-14 @ 16:03:50
Postat av: tess igen

jag har kollat på en som är en tubkläning med öppen rygg, men vet inte om jag ska beställa en annan. kanske blir lite knas med tuttarna då haha. men hör av dig när det är dax! Ha så roligt ikväll! :)

2008-11-14 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0