Härlig lördag

God morgon!
Idag ska jag jobba 11-17. Jag ser faktiskt fram emot det, det är löningshelg och kommer nog vara mycket folk..
Jag börjar gilla att vara ute i köpis mer och mer.. och nu ska min älskade Annika från hemlingby komma och bossa hos oss istället för där.. SUPER GLAD är jag. Nu kommer det bli förändring i butiken!

Efter jobbet så är det fest här hos mig som gäller.
Jag och mina tjejer ska sjunga singstar, spela twister och ha KUL!!
Jag är riktigt taggad..

Det som är mindre kul är att jag jobbar i morgon också.. :/  det får bli buss till jobbet då..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att ställa tillbaka klockan 1 timme :)

2008-10-25 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0