Min helg

Den här helgen har varit väldigt lugn, skönt. Jobb och mys med hjärtat.

I fredags var vi till sågmyra och borlänge, hittade inte ett smack.. men älsklingen shoppade loss som vanligt. Jag gillar inte lager 157, finns inte ett skit där.. så dit åker jag inte på bra länge nu..
På kvällen vart det mys hos mina föräldrar.. älskar att vara där. Man uppskattar det så mycket mer nu när man inte bor där längre.

I lördags jobbade jag och sen på kvällen lagde jag och älsklingen jätte god mat och hyrde 3 filmer som vi kikade på.

Idag blir det också mys. Ska på kalas i bomhus strax sen ikväll är jag bänkad framför tvn som vanligt på söndagar.
One tree hill, gossip girls, ensam mamma söker och sen film.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0