Onsdag

Direkt när jag vaknade tog jag bilen upp till hemlingby och gick 6an idag igen.. Idag gick det mycket fortare att gå och det kändes bättre, trots den enorma träningsvärken i rumpan och låren. Men det är bara härligt :)

Jobbar 13-20 idag igen.. jag trivs mer och mer för varje dag som går där borta. Timmarna bara rinner iväg för att det är så mycket att göra.. och det gillas.

Sen hade jag sett fram emot mina 2 lediga dagar som jag skulle ha från och med i morgon, men så ringde hemtex i hemlingby och ville att jag skulle jobba i morgon, 12-19 . Och klart jag ställer upp för mina saknade kollegor!
Men fredag har jag iaf ledigt och då är mattias också ledig :) Så då tänkte vi åka till Lager 157.

Nu blir det dusch och lunch sen jobb.
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: sara

12-19 imorgon... hmn.. om du ska gå på morgonen då så hör av dig. jag börjar 13..

2008-10-15 @ 12:27:35
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0