Shopping

Det  var inte meningen att jag skulle shoppa något idag, utan jag skulle vänta med det tills i morgon då jag och Sara ska ta en tur.. men jag kunde inte låta bli utifall att det skulle vara slut i morgon.

Klänningen kommer från gina och den tänkte jag ha på lördag, men jag är lite osäker på den, känner mig inte så bekväm i klänning.. är mer för kjol. Men den är ju skit snygg! Men hittar jag något bättre imorgon så åker den här tillbaka.
Koftan är ju bara huur mysig som helst, kunde inte motstå den.. den kommer från H&M.


 

Kommentarer
Postat av: Tessen

Jätte fint gumman! du? är det ok om en tjejkompis från mitt jobb följer med ut på lördag? :) Fast bara kanske hon visste inte om hon kunde. Kör på klänningen kör!

2008-10-23 @ 20:43:39
URL: http://homeandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0