Söndag

God morgon!

Jag och Sara hade en jätte mysig dag igår.
Det vart inte mycket shopping för vi kom ner så sent och när vi väl var nere så hade den där shopping gnistan försvunnit.
Jag köpte iaf en svart kavaj.. en kort från h&m.. riktigt stilren och snygg. Tänkte ha den istället för den där tråkiga fejk siden jackan från gina som alla har.
Bilder kommer sen.
På kvällen låg vi här i soffan och kollade på tv / film.

Idag ska jag jobba i hemlingby.. 12-16. Är inte alls sugen, men får dubbelt betalt så det är värt det.
Men det ska inte bli skit kul att cykla i det är vädret när man inte har något regnställ...
Efter jobbet ska jag träna på fjärran, ett medelpass idag. Ska ta det lite lugnt, tror kroppen egentligen behöver vila, men jag vill röra på mig!!
Sen är jag bänkad framför tvn hela kvällen..
18 - one tree hill
19 - gossip girl
20 - ensam mamma söker
21 - film


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sara

ja men det blir ju hemlingby på onsdag eller torsdag morgon :) sen kanske jag kan komma över någn kväll, om vi orkar..

2008-10-05 @ 11:44:59
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: sara

och shopping på fredag.

2008-10-05 @ 11:45:22
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0