Tisdag

Idag har jag jobbat heldag, 08.00 - 18.30.
Dagen gick riktigt fort, som tur är...

Nu ligger jag i soffan och väntar på M, han är och jobbar.. stackarn.. jobbar först 07-16, sen iväg igen och är inte hemma förrän sent... men det sista är hans eget val, och han tjänar skit bra, så så synd är det inte om han egentligen...
Han blir klar i veckan iaf, och då får jag ha honom hemma på kvällarna i några dagar sen är det nästa jobb på gång..suck!


Jag längtar till torsdag, då ska jag klippa mig!
Så här mycket har håret aldrig växt på mig förut..
Nu ska det bli lite kortare i nacken än vad det blev förra gången..

Kommentarer
Postat av: anna

härligt med klippning =) hur kort ska du klippa det då?

2008-10-07 @ 22:33:43
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0