Mys fredag

Vilket väder!
Jag älskar snö.. men inte när det inte vill ligga kvar utan bara blir slask..

Helgen är kommen och den blir super lugn. Ska bli skönt att få vara ledig från jobb..
Blir dock inte mycket tid med hjärtat då han ska jobba hela helgen, typiskt när jag väl är ledig..

Idag ska jag ha en hel dag med mami och syster, vi ska luncha på vårat favoritställe och kika runt på stan lite.. leta vinterjacka till både mig och mami.. Egentligen behöver jag ingen ny vinterjacka, då jag köpte en dyr peak jacka i vintras.. men är ändå sugen på en till peak :)  Så får se vad det finns för snyggingar..
Sen på eftermiddagen ska jag med hjärtat och gymma och kvällen avslutas hemma i Hille hos mami och papi, med lax som middag och självklart idol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0