veckoplaner

Den här veckan kommer mest bestå av jobb och träning. Ska försöka träna varje dag trots att jobbet hindrar lite.

Måndag : promenad och skivstång 19.30 , jobbledig
Tisdag : promenad och station 19.00 , jobb 13-18.15
Onsdag : promenad , jobb 13-20
Torsdag : promenad och skivstång 16.30 , jobbledig
Fredag : medelpass 11.30 , jobbledig
Jobb hela helgen så den blir träningsfri..

Det blir mycket promenader när man har sådana konstiga tider som jag.. börjar aldrig tidigare än 13. Och det är inga roliga pass innan 13 som man kan gå på, så då får det bli promenader..

Nu sitter jag och väntar på att Lindholmsmöbler gubben ska komma med pallen som tillhör soffan. Det är en stor pall som man kan ha som en extra sittplats, bara ha som snyggt, fotpall, blir en till divan.. man kan ha den till vad man vill..

När han kommit ska jag till hemlingby och gå 6an, sen lunch och sen en runda på stan.
Älsklingen träffar jag inte förrän sent ikväll. Han är i en annan stad och jobbar den här veckan och lär jobba över varje dag. Men jag får iaf sova med honom :)


Kommentarer
Postat av: sara

ska vi gå tsm imorgon och på torsdag?(ledig imorgon och börjar tolv på torsdag) och ta en shoppingdag på fredag? (slutar 12 då)

2008-10-20 @ 12:50:20
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0