Andas..

Idag har jag haft lika fullt upp som igår, om inte mer..
Först var jag till lägenheten med massa grejer, sen uträtte jag några ärenden till svärfar, sedan åkte jag runt till olika färgaffärer och kikade på tapeter, beställde en till vardagsrummet.. för den jag ville ha där först ska jag nu ha i sovrummet. Tog samma tapet som mamma och pappa har här hemma, den är riktigt fin! :)
Sedan gick jag till frissan, färgade utväxten och klippte en page.. men är sugen på att klippa ännu kortare.. men det tar vi en annan gång.
Efter det åkte jag till köpis, köpte nya handtag till alla köksskåp och garderober, 28 handtag!! inte jätte kul att lägga 800 kr på handtag, men dom gör sådan stooor skillnad.

Va även in på hemtex där i valbo för att hälsa på mina nya arbetskamrater.. det här blir nog bra så småningom.
Var också in påexpert och köpte en tv till sovrummet..
Mattias köpte en igår till vardagsrummet.. men jag vill ha en i sovrummet också, hur skönt kommer inte de bli ? :)

Nu är jag hemma och andas lite och ska äta mat för första gången idag.. Sedan ska jag, mamma och pappa till järnia och kika efter en micro, dammsugare och strykjärn.
Och sist i kväll lär jag träffa han som bodde i lägenheten före oss och skriva under lite papper..

Andas Kristin!!

Den här snygga vita, samsung ska pryda en vägg i mitt sovrum!


Kommentarer
Postat av: sara

jag bara sityet här och väntar på smset med texten "vill du komma hit och titta?".. jag väntar och väntar.... JAG VÄNTAR KICKI!!!

2008-09-04 @ 17:10:40
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: sara

nej det är det inte alls det. vill se det före och efter..

2008-09-04 @ 20:20:52
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Tess

Snyggt gumman :) Och bra att du också har haft fullt upp idag, för det har jag med :D jag är helt slut nu. Har precis ätit och typ andats för första gången.

Oh my, det sliter på krafterna att flytta:P

Miss you!

Puss

2008-09-04 @ 21:16:59
URL: http://tessen.blogg.se/
Postat av: tessan h

Oh kicki det är så kul att läsa om hur du donar och sånt! :) alla vänar på en inflyttningsfest snarast ;)

2008-09-04 @ 22:41:44
Postat av: Jenna

Jaa men visst är den snygg! :) Ja den är från IKEA. Åh en vit samsung tv vill jag ha i sovrummet, där skulle den passa SÅ bra :)

2008-09-06 @ 20:54:52
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0