:)

Var hem till Tess idag.. skulle färga hennes hår + kika på lägenheten.
Den var jätte mysig!
Hon blev dessutom jätte fin i håret.. choklad röd. Du passar i allt du! :)

Sen cyklade jag ner på stan för att hämta ut min lampa jag beställt från village, skit snygg. Kommer hänga så fint ovanför matbordet :) Bilder kommer sen, även på hela lägenheten.. men jag orkar inte nu..

Var även in på stadium för jag behöver verkligen ett par nya träningsskor, men dom hade inte fått in några snygga så jag köpte ett par som jag gått och spanat på ett bra tag och som har funnits länge.. men vad gör det när dom är snygg ? :)



Nu ska jag strax kila ner till friskis och köra skivstång!


Kommentarer
Postat av: sara

åhh, det låter jättemysigt :)

2008-09-25 @ 16:01:52
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Jenna

Såna där skor har jag å :) Superfina och sköna. Fast jag köpte mina i London för ett och ett halft år sen. Då fanns dom inte här :)

2008-09-28 @ 15:07:29
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0