Hatar hockey

skivstången gick jätte bra..
vågade inte ha på för mycket vikter nu när det var ett tag jag körde det här, men jag kände att jag kunde ha mer.. så nästa gång så :)

Bror kommer och hämtar mig strax, vi ska åka och kolla på hockey.. Jag HATAR hockey, finns inget som är intressant med det. Men min familj har fått gratis biljetter till ikväll för att min lillasyster ska sjunga national sången i början. Hon ska stå där mitt på isen och sjunga utan musik..
Jag förstår inte att hon som är så liten vågar !!  Hoppas det går bra, men det tvivlar jag inte på!

Kommentarer
Postat av: sofie

hej söt!

Hoppas allt är bra med dig:D

Min pappa berättade att han sett din lillesyrra, han tyckte att hon var jätte duktig!

Pusss hjärtat

2008-09-27 @ 17:44:01
URL: http://bellaballstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0