Klump i magen

God morgon!
Har sovit jätte bra, men så fort jag vaknade så kände jag en klump i magen..
Idag ska jag börja på hemtex ute i valbo.. jag vill inte! Jag vill vara kvar i hemlingby..
Men jag ska vara glad att jag har ett jobb iaf. Det kanske blir ännu bättre än vad det har varit i hemlingby..
Det positiva är att det kommer vara mer folk och mer rörelse.. det kommer hända mer. Och så är dom som jobbar där mer i min ålder..
Men jag tycker det negativa överväger.
Jag ska ge det en chans iaf!

Nu håller jag på att lagar mat så jag har matlåda + att hjärtat har mat att värma när han kommer hem.
Det blir fläskfilé i viktköksgryta och pasta.


Kommentarer
Postat av: Tessen

Det där klarar du super bra gumman,kikar kanske in en snabbis imorn på min rast om jg hinner. Puss

2008-09-29 @ 21:02:14
URL: http://homeandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0