Söndag

God morgon!

Igår hann vi mycket i lägenheten.
Jag bytte alla handtag i kök och på garderober, vilken jäkla skillnad det blev. Åh, vart så nöjd!
Jag klistrade fast kakeldekor i badrummet och så bytte jag toasitsen till en ny svart... blev som ett helt nytt badrum :)
Hjärtat satte nytt kakel i köket.. vilket blev såå grymt snyggt!
Svärfar tapetserade klart vardagsrummet, vita väggar med en svart/grå medaljong fondvägg.
Min papps tapetserade sovrummet, men ska fortsätta med fondväggen där idag.
Vi hann måla ett lager i köket, ska fortsätta idag.

Dagens planer är att jag och mamma ska åka ut till köpis och ikea.. storshopping ska det bli.
Pappa och svärfar ska fortsätta tapetseringen så det blir helt klart idag.
Hjärtat ska måla klart köket.. hoppas ja, om han inte är för bakis vill säga.. hehe.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det ska bli såå kul att se hur ni har det sen :) det låter verkligen som om ni får till det precis som ni vill ha det! Va roligt stumpan

2008-09-07 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0