tisdag

Nu var det ett tag sen jag skrev, men har varken haft tid eller lust.
Mattias och jag är nu hemmastadda i lägenheten.. det har börjat tagit lite form, ända som är kvar är att sätta upp gardiner och göra väggordet annars är det typ klart..
Jag är såå nöjd med hur allting blev, jag trivs jätte bra!
Fast ska jag vara ärlig så saknar jag min familj där hemma i hille.. har bott med dom och haft dom runt mig hela tiden i 20 år.. det blir en sån stor förändring i mitt liv nu när det inte är så länge... har varit väldigt känslig dom senaste dagarna och inte mått så bra på grund av det.
Kanske låter töntigt, men min familj betyder mest för mig, och mattias såklart..

Nu är jag ledig ons, tors och fre..
I morgon ska jag städa lite, sen ner på stan en snabbis.. sen kommer nog mormor och börje och fikar hoppas jag.
På kvällen blir det ett intensiv pass.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mattias och titta på den nya serien på 4an.

Hej!


Kommentarer
Postat av: sara

om du vill ses lite imorgon så säg till. jag är ledig imorgon och torsdag. jag skulle vilja se lägenheten igen, och skulle också behöva ner på stan en snabbis sen ska ju jag bjud dig på berggrenska :)

2008-09-16 @ 21:29:20
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: anna

Föstår dig, kände precis lika och gör det fortfarande ibland. Ska bli så spännande att få se bilder på lägenhetn =)

2008-09-16 @ 21:57:44
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0